Comunicado oficial sobre as celebracións da Semana Santa na diocese

· Autor: Diocese

O bispado recomenda a suspensión das procesións para evitar a concentración de persoas e garantir a saúde pública

Sabendo que a celebración do misterio da Morte e Resurrección de Cristo é o centro de todo o ano cristián e que as confrarías penitenciais e irmandades de Semana Santa coidan con esmero as manifestacións públicas da nosa fe neses días, dada a situación sanitaria actual, é conveniente facer as seguintes recomendacións para a nosa diocese:

· Suspender as procesións que leven consigo o uso da vía pública, en orde a evitar a concentración de persoas e garantir a saúde pública.

· Coidar estreitamente as normas e recomendacións das autoridades sanitarias en calquera actividade alternativa que se puidese organizar durante eses días, contando cos preceptivos permisos administrativos.

· Animar a todos os membros das confrarías de Semana Santa a coidar a participación nas celebracións litúrxicas e nos exercicios de piedade durante a Coresma e a Semana Santa.

· Potenciar a dimensión sociocaritativa das confrarías, axudando aos máis vulnerables a través das entidades da diocese, recoñecendo neles o rostro de Cristo que sofre e que se achega a cada un.

· Participar nas celebracións litúrxicas da Semana Santa, tendo en conta en todo momento as disposicións das autoridades sanitarias, exhortando a todos os diocesanos a participar no Triduo Pascual nas respectivas parroquias, UPA e comunidades.

En Mondoñedo-Ferrol, 16 de febreiro de 2021

 

ESPAÑOL

Sabiendo que la celebración del misterio de la Muerte y Resurrección de Cristo es el centro de todo el año cristiano y que las cofradías penitenciales y hermandades de Semana Santa cuidan con esmero las manifestaciones públicas de nuestra fe en esos días, dada la situación sanitaria actual, es conveniente hacer las siguientes recomendaciones para nuestra diócesis:

· Suspender las procesiones que lleven consigo el uso de la vía pública, en orden a evitar la concentración de personas y garantizar la salud pública.

· Cuidar estrechamente las normas y recomendaciones de las autoridades sanitarias en cualquier actividad alternativa que se pudiera organizar durante esos días, contando con los preceptivos permisos administrativos.

· Animar a todos los miembros de las cofradías de Semana Santa a cuidar la participación en las celebraciones litúrgicas y en los ejercicios de piedad durante la Cuaresma y la Semana Santa.

· Potenciar la dimensión sociocaritativa de las cofradías, ayudando a los más vulnerables a través de las entidades de la diócesis, reconociendo en ellos el rostro de Cristo que sufre y que se acerca a cada uno.

· Participar en las celebraciones litúrgicas de la Semana Santa, teniendo en cuenta en todo momento las disposiciones de las autoridades sanitarias, exhortando a todos los diocesanos a participar en el Triduo Pascual en las respectivas parroquias, UPA y comunidades.

En Mondoñedo-Ferrol, 16 de febrero de 2021

Servicio Diocesano de Comunicación

@mondonedoferrol