Falleció el sacerdote diocesano Rvdo. José Couce Rey

Eucaristía 'Vida Ascendente' (2013) · Autor: Diócesis

Nacido en Vilarrube en 1934, estaba adscrito a la UPA San Martiño y era consiliario diocesano del movimiento 'Vida Ascendente'

16 julio 2021.- En la madrugada de hoy viernes falleció en el Hospital Universitario 'Arquitecto Marcide' de Ferrol el sacerdote diocesano Rvdo. José Couce Rey, nacido en la parroquia de Vilarrube (Valdoviño, A Coruña) en 1934.

Adscrito a la UPA de San Martiño (que agrupa a las parroquias de Santa Icía de Trasancos, San Xosé Obreiro, Santiago Apóstolo y San Martiño do Couto), era consiliario diocesano del movimiento 'Vida Ascendente'.

La capilla ardiente está instalada en el Tanatorio San Lorenzo. El funeral tendrá lugar mañana sábado 17, a las 11:30h. en la iglesia parroquial de Santa Icía de Trasancos (Ferrol-Narón). Su cuerpo será velado en el templo desde las 10:30h.
 

SEMBLANZA

Don José Couce Rey naceu en San Martiño de Vilarrube o 10 de marzo de 1934. Fixo os seus estudos de latín e humanidades, filosofía e teoloxía no Seminario santa Catalina de Mondoñedo.

Ordenado sacerdote o 11 de agosto de 1957, foi nomeado coadxutor de Cariño onde exerceu o seu ministerio ata o ano 1963.

Logo foi párroco de Santa María de Castro (Narón) e encargado de Santa María de Sequeiro entre os anos 1963 e 1973.

Ecónomo de San Pío X de Caranza (Ferrol) desde 1973 a 2007, e de seguido Párroco in solidum da Unidade Pastoral de Caranza ate o ano 2011. Desde aquela pasou a ser sacerdote xubilado, adscrito a San Xosé Obreiro ate hoxe.

Desempeñou tamén os seguintes cargos: profesor de relixión, consiliario Apostolado Rural, consiliario de Vida Ascendente, membro do Consello Presbiteral, arcipreste e membro do Consello de Pastoral.

De don José Couce Rey pódese dicir que foi un sacerdote que, sen grandes pretensións, tratou sempre de ser servicial, mesmo estando xubilado. Moi cercano aos problemas da xente particularmente nos anos do seu ministerio no barrio de Caranza, mesmo promovendo a Asociación de Veciños. Sendo sacerdote xoven colaborou en campamentos e actividades de tempo libre cos rapaces, como tamén na etapa florecente do catecumenado xuvenil. Foi moi sensible aos temas sociais, da cultura e da lingua galegas. Como tamén xeneroso colaborador de Cáritas e promotor do complexo parroquial de Santa María de Caranza. Todo isto sen esquecer a colaboración fiel e discreta da súa irmá María. Ben merecen ámbolos dous o aprecio dos seus moitos amigos.

Antonte, agardando en San Martiño do Couto a chegada da imaxe peregrina de “Madre, ven” tivo unha caída que foi a causa inmediata do seu falecemento na madrugada de onte, día 16 de xullo.

A don José pódenselle aplicar as palabras do evanxeo: “servo bo e fiel entra no gozo do teu Señor”.
 

MENSAJE DEL OBISPO ELECTO

Recibid todos un saludo muy cordial y cercano:

La muerte de don José provoca en nosotros muchos sentimientos: en primer lugar, de agradecimiento a Dios por su vida de entrega y de donación hasta el final de la misma. Ha sido un instrumento frágil en las manos de Dios para comunicar la misericordia y la gracia de Dios que nos quiere regalar a raudales. Ahora le ha vuelto a llamar para hacerle partícipe de la Vida plena que solo encontramos  cuando nos unimos a él.

Ante la muerte de un presbítero, miembro de este presbiterio de nuestra diócesis, vuelve a surgir en nosotros la necesidad de intensificar nuestra plegaria confiada al Señor para que siga enviando mensajeros a su mies. Ojalá el Señor nos regale nuevas vocaciones que hagan de su vida don y regalo.

Gracias a todas las personas que habéis acompañado a don José a lo largo de su vida, especialmente a su hermana María. Gracias a las parroquias donde ha desempeñado su ministerio, especialmente a los miembros de Vida Ascendente; su nombre es todo un icono de aquello a lo que estamos llamados en la vida, a ascender y trascender para quedarnos con lo importante.

Ofreceré la eucaristía por don José y su eterno descanso. Un abrazo a todos y mi bendición.

Fernando García Cadiñanos
Obispo electo de Mondoñedo-Ferrol

 

Servicio Diocesano de Comunicación

@mondonedoferrol