El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey, fue el encargado de presentar ayer domingo la tradicional ofrenda ante la Virgen dos Remedios, patrona de la diócesis de Mondoñedo-Ferrol y de la ciudad mindoniense.
Asistieron al acto regidores y ediles de los municipios de Mondoñedo, Ferrol, Ortigueira, Ribadeo, Vilalba y Viveiro, entre ellos el alcalde mindoniense, Manuel Otero, el regidor ribadense, Daniel Vega, y el edil viveirense Jesús Fernández; y también integrantes del Gobierno autonómico, como el conselleiro de Facenda, Miguel Corgos, y la responsable de Emprego, Elena Rivo, entre otras autoridades y representantes públicos.
En su intervención, Rey saludó a la «cidade irmá» mindoniense. «Neste Mondoñedo catedralicio e seminarista, que afunde as súas raíces no humanismo cristián, sábese que a relixión foi un dos factores que vertebraron a vida dos nosos pobos. Froito desa devoción aquí floreceu o románico, o gótico e o barroco», subrayó. Además, destacó que es «unha cidade de fecundo recorrido histórico, desde a Idade de Bronce ata hoxe», y «patria de ilustres creadores como Álvaro Cunqueiro, Leiras Pulpeiro, Noriega Varela o Pascual Veiga».
El alcalde de Ferrol recordó «ás persoas que sofren» y pidió, en un contexto en el que continúa la guerra en Ucrania, «vivir en paz, igualdade, liberdade e fraternidade».
«Permítame, Señora dos Remedios, facer unha petición: axúdenos a desfrutar dun Estado eficaz, capaz de protexer os dereitos e liberdades de todos, que materialice uns valores que unan aos cidadáns e que simbolicen o interese colectivo», manifestó Rey. «Fai que miremos cara diante con ilusión e fortalece todo aquilo que nos une a galegos e españois», añadió.
El regidor ferrolano se refirió a la ciudad que gobierna para alegar que «veño dun lugar castigado no pasado por sucesivas reconversións industriais». Así, pidió «diversificar a nosa industria, intensificar a eólica mariña, apostar polas enerxías verdes e pola transformación do Estaleiro 4.0. Neste esperanzador 2023, afrontamos unha etapa con carga de traballo garantida, pero igualmente queremos pedir o apoio da Virxe para que esta situación se manteña no tempo», remarcó.
Rey también solicitó a la Virxe dos Remedios que «aqueles que temos a responsabilidade de xestionar os nosos pobos, saibamos realizar a nosa tarefa debidamente, con toda a rectitude que nos esixe o feito de ter recibido da vontade popular o noso cometido».
En su respuesta, el obispo diocesano, monseñor Fernando García Cadiñanos, se refirió al santuario de los Remedios como de «un hospital donde acudimos para presentar a la virgen nuestro corazón herido. Y junto a ello, hoy el oferente ha presentado también las heridas de nuestra sociedad marcada por tantos problemas. Hoy la Virgen escucha nuestra oración pero, como dice el refrán castellano: «Orando y con el mazo dando».
Desde lecturas programadas, subrayó que «la Virgen nos invita a vivir desde tres claves: trabajar por el bien común desde la clave de que el otro me importa; cambiar el cotilleo y la crítica por la corrección fraterna; y vivir desde el amor toda nuestra actividad personal y social».
ÁLBUM FOTOGRÁFICO (próximamente)
Fuente: La Voz de Galicia. Concello de Ferrol. Diócesis.
Fotografías: Roberto Marín