24 horas para el Señor/Círculo de Silencio por la paz en Ucrania

Carta-convocatoria del obispo diocesano, calendario de actos y materiales oficiales

Estamos viviendo con dolor y sufrimiento la guerra injusta e ilegítima que se está produciendo en Ucrania. Es mucho el dolor que se está generando en tantos hermanos nuestros. La muerte, la destrucción, la emigración, la impotencia, la incertidumbre, el pasado destruido, las familias rotas… están afectando a hermanos. No podemos quedar indiferentes como Iglesia.

Nuestra cercanía la manifestamos especialmente con la oración. Es una manera de amar: confiar en Dios que es capaz de ablandar el corazón y que acompaña el caminar de nuestro pueblo. En ese sentido, el próximo viernes y sábado celebraremos las 24 horas para el Señor, una cadena de oración para pedir comunitariamente este preciado don. En cada comunidad se anunciará el momento elegido. Como Iglesia diocesana lo comenzaremos a las 19 horas del viernes 25 en la catedral de Mondoñedo.

También la cercanía con Ucrania la manifestamos con innumerables muestras de solidaridad. Una solidaridad que, si quiere ser eficaz y verdadera, tiene que estar bien canalizada y organizada como ya se ha comunicado. Desde la diócesis, nuestra Cáritas, en coordinación con Cáritas Española, ha puesto a disposición al menos cinco viviendas y dos recursos residenciales que puedan acoger a un grupo de refugiados, que han de ser convenientemente acompañados durante su estancia en España. También se está realizando una campaña de emergencia con recogida económica: es la mejor manera de ayudar en estos momentos y de que llegue también la ayuda en un futuro. Los números de cuenta para que podamos colaborar son los siguientes:

· CaixaBank: ES31 2100 5731 7502 0026 6218

· Banco Santander: ES88 0049 6791 7121 1600 9428

Junto a ello, también creo que hay que manifestar públicamente nuestro rechazo a la guerra y nuestro apoyo a toda iniciativa por la paz. Por eso, proponemos que el próximo miércoles 23, por la tarde, salgamos a las plazas de nuestros pueblos y ciudades para organizar un círculo de silencio. Como sabéis, los círculos de silencio tienen una larga historia en Europa, siempre vinculados al tema de la migración y los refugiados. Precisamente esta guerra está provocando miles de refugiados. Se trata de una concentración pacífica y en silencio en forma de círculo.

Os indico algunos de los lugares donde ya está confirmada la celebración:

· Ferrol (Praza de Armas, 18:30 h.).

· Vilalba (Praza do Auditorio, 19:00 h.).

· Burela (Praza do Concello, 20:00 h.).

· Foz (Praza Conde de Fontao, 20:00 h.).

· Viveiro (Praza de Santa María, 20:00 h.).

· Cariño (Plaza Roja, 18:30 h.).

· Narón (Parque centro parroquial S. Xosé Obreiro, 18:30 h.).

· O Valadouro (Praza de Ferreira, 18:30 h.).

· Guitiriz (Praza do Sagrado Corazón de María, 19:30 h.).

· Ortigueira (Praza Isabel II, 18:30 h.).

Si esta actividad puede desarrollarse en otras parroquias y UPA sería conveniente que se lo comunicaseis a los responsables de la delegación de Migrantes y Refugiados (Suso Álvarez: 675 807 592), para informar convenientemente, tanto a través de la página web diocesana como en nuestras redes sociales. La comunicación en cada parroquia/comunidad valorad vosotros la mejor manera de hacerla.

Gracias a todos por acoger estas iniciativa y sigamos orando y trabajando juntos por la paz y la justicia en el mundo. Un saludo.

 

GALEGO

Estamos a vivir con dor e sufrimento a guerra inxusta e ilexítima que se está producindo en Ucraína. É moita a dor que se está xerando en tantos irmáns nosos. A morte, a destrución, a emigración, a impotencia, a incerteza, o pasado destruído, as familias rotas… están a afectar a irmáns. Non podemos quedar indiferentes como Igrexa.

A nosa proximidade manifestámola especialmente coa oración. É unha maneira de amar: confiar en Deus que é capaz de abrandar o corazón e que acompaña o camiñar do noso pobo. Nese sentido, o vindeiro venres e sábado celebraremos as 24 horas para o Señor: unha cadea de oración para pedir comunitariamente este prezado don. En cada comunidade anunciarase o momento elixido. Como Igrexa diocesana comezarémolo ás 19 horas do venres 25 na catedral de Mondoñedo.

Tamén a proximidade con Ucraína manifestámola con innumerables mostras de solidariedade. Unha solidariedade que, se quere ser eficaz e verdadeira, ten que estar ben canalizada e organizada como xa se comunicou. Desde a diocese, nosa Cáritas, en coordinación con Cáritas Española, puxo a disposición polo menos cinco vivendas e dous recursos residenciais que poidan acoller a un grupo de refuxiados, que han de ser convenientemente acompañados durante a súa estadía en España. Tamén se está realizando unha campaña de emerxencia con recollida económica: é a mellor maneira de axudar nestes momentos e de que chegue tamén a axuda nun futuro. Os números de conta para que podamos colaborar son os seguintes:

· CaixaBank: ES31 2100 5731 7502 0026 6218

· Banco Santander: ES88 0049 6791 7121 1600 9428

Xunto a iso, tamén creo que hai que manifestar publicamente o noso rexeitamento á guerra e o noso apoio a toda iniciativa pola paz. Por iso, propoñemos que o vindeiro mércores 23, pola tarde, salgamos ás prazas dos nosos pobos e cidades para organizar un círculo de silencio. Como sabedes, os círculos de silencio teñen unha longa historia en Europa, sempre vinculados ao tema da migración e os refuxiados. Precisamente esta guerra está a provocar millleiros de refuxiados. Trátase dunha concentración pacífica e en silencio en forma de círculo.

Indícovos algúns dos lugares onde xa está confirmada a celebración:

· Ferrol (Praza de Armas, 18:30 h.).

· Vilalba (Praza  do Auditorio, 19:00 h.).

· Burela (Praza  do  Concello, 20:00 h.).

· Foz (Praza Conde de Fontao, 20:00 h.).

· Viveiro (Praza de Santa María, 20:00 h.).

· Cariño (Plaza Roja, 18:30 h.).

· Narón (Parque centro parroquial San Xosé Obreiro, 18:30 h.).

· O Valadouro (Praza de Ferreira, 18:30 h.).

· Guitiriz (Praza do Sagrado Corazón de María, 19:30 h.).

· Ortigueira (Praza Isabel II, 18:30 h.).

Se esta actividade pode desenvolverse noutras parroquias e UPA sería conveniente que llo comunicásedes aos responsables da delegación de Migrantes e Refuxiados (Suso Álvarez: 675 807 592), para informar convenientemente, tanto a través da páxina web diocesana como nas nosas redes sociais. A comunicación en cada parroquia/comunidade valorade vós a mellor maneira de facela.

Grazas a todos por acoller estas iniciativa e sigamos orando e traballando xuntos pola paz e a xustiza no mundo. Un saúdo.

 

«La muerte, la destrucción, la emigración, la impotencia, la incertidumbre, el pasado destruido, las familias rotas… están afectando a hermanos. No podemos quedar indiferentes como Iglesia»

Artículos relacionados

Síguenos

5,484FansMe gusta
4,519SeguidoresSeguir
1,230SuscriptoresSuscribirte

Últimas publicaciones

Etiquetas