«El Espejo» (17.02.2023): Peregrinación de jóvenes a Teixido + Formación Cáritas-Fundación ENDESA

Programa «El Espejo de Mondoñedo-Ferrol» do venres 17 de febreiro de 2023. Magacine semanal de actualidad diocesana, dirixido e presentado por Baruk Domínguez a través de COPE Ferrol e COPE de la Costa-Ribadeo.


Entrevista: Jorge Rodríguez, delegado de Pastoral Xuvenil

Entrevista al delegado diocesano de Juventud, Jorge Rodríguez Pazos, con motivo de la peregrinación diocesana de Jóvenes al santuario de San Andrés de Teixido, el próximo 26 de febrero, organizada conjuntamente con la delegación de Peregrinaciones. Con Jorge descubriremos qué es una peregrinación y por qué es tan especial dentro de nuestra diócesis el santuario de Santo André de Teixido. También nos hablará sobre algunas de las actividades que desarrolla la delegación a lo largo del año, como la Oración Joven o una nueva peregrinación, en este caso a Santiago de Compostela, o la JMJ de Lisboa, el gran acontecimiento juvenil de este 2023.


Reportaje: Formación para personas en riesgo de exclusión de Cáritas y ENDESA

Onte tivo lugar en Ferrol o acto de clausura do curso para persoas en risco de exclusión social realizado entre Cáritas e a Fundación ENDESA, unha formación que logrou a inserción no mercado laboral do 50% dos alumnos participantes. Escoitamos neste audio as intervencións do bispo da diocese, monseñor Fernando García Cadiñanos; a secretaria xeral de Cáritas Mondoñedo-Ferrol, Marta Pazo; e a director xeral da Fundación ENDESA, Antonio Mera.

 

Para pensar: «Abrir os ollos á verdade de Deus»

A sección «Para pensar» é unha reflexión semanal que prepara cada mes unha comunidade relixiosa da nosa diocese. Durante o mes de febreiro nos acompañarán as Hijas de la Caridad do Centro Asistencial San Pablo e San Lázaro de Mondoñedo.


Horizontes desde Loiba

Con el sacerdote Javier Martínez os resumimos, de una forma más pausada, todo lo que fue noticia durante la semana en Mondoñedo-Ferrol.

Artículos relacionados

Síguenos

5,484FansMe gusta
4,606SeguidoresSeguir
1,230SuscriptoresSuscribirte

Últimas publicaciones

Etiquetas