Para orar cada día

4ª Semana del Tiempo de Pascua
Jueves 25 de abril de 2024. Festividad de San Marcos
Comentarios del sacerdote diocesano Óscar Fernández Expósito

«Id por todo el mundo y proclamad la Buena Nueva a toda la creación»

Marcos 16,15-20

En aquel tiempo, Jesús se apareció a los once y les dijo: «Id por todo el mundo y proclamad la Buena Nueva a toda la creación. El que crea y sea bautizado, se salvará; el que no crea, se condenará. Estas son las señales que acompañarán a los que crean: en mi nombre expulsarán demonios, hablarán en lenguas nuevas, agarrarán serpientes en sus manos y aunque beban veneno no les hará daño; impondrán las manos sobre los enfermos y se pondrán bien».

Con esto, el Señor Jesús, después de hablarles, fue elevado al cielo y se sentó a la diestra de Dios. Ellos salieron a predicar por todas partes, colaborando el Señor con ellos y confirmando la Palabra con las señales que la acompañaban.


Comentario

Interrumpimos a lectura continuada do evanxeo de Xoan, con motivo da festa de San Marcos evanxelista. A liturxia proponnos o chamado “final canónico” do evanxelio que se lle atribúe. Trátase do encontro do resucitado cos Once (Xudas xa non estaba) que elixira durante a súa vida terrea para conferirlles a súa autoridade. Agora faino de novo, pero cunha misión universal. O obxectivo é suscitar a Fe que nos salva (algo moito máis profundo que convencer á xente de que Deus existe). Xesús ofrece uns medios e signos, que nos parecen abraiantes, case de película de fantasía. Se cadra non o son tanto. Fáltanos unha vida apostólica máis encendida para chegar a ver ata que punto o Señor é capaz de protexernos dos meirandes peligros e de facer milagres, Aínda que non sexan dos que desafían as leis naturais. Entre eses grandes signos está a curación. Hoxe os cristiáns temos unha misión de curación nun mundo moi ferido.


Para reflexionar

«Todos estamos llamados a ser escritores vivos del evangelio, portadores de la Buena Noticia a todo hombre y mujer de hoy» (Francisco).


Oración

Señor, axúdame a crer en ti e a dar testemuño. Fainos experimentar que estás conosco, acompañando a nosa misión. Pero tamén che pido: que a evanxelización que facemos sexa guiada por ti e non pola nosa ideoloxía. Que a suscitación da fe nos nosos irmáns nos sirva de criterio.