Para orar cada día

3ª Semana del Tiempo de Pascua
Jueves 18 de abril de 2024. Festividad de San Perfecto
Comentarios del sacerdote diocesano Xaquín Campo Freire

«Yo soy el pan vivo, bajado del cielo»

Juan 6, 44-51

En aquel tiempo, Jesús dijo a la gente: «Nadie puede venir a mí, si el Padre que me ha enviado no lo atrae; y yo le resucitaré el último día. Está escrito en los profetas: serán todos enseñados por Dios. Todo el que escucha al Padre y aprende, viene a mí. No es que alguien haya visto al Padre; sino aquel que ha venido de Dios, ése ha visto al Padre. En verdad, en verdad os digo: el que cree, tiene vida eterna. Yo soy el pan de la vida. Vuestros padres comieron el maná en el desierto y murieron; éste es el pan que baja del cielo, para que quien lo coma no muera. Yo soy el pan vivo, bajado del cielo. Si uno come de este pan, vivirá para siempre; y el pan que yo le voy a dar, es mi carne por la vida del mundo».


Comentario

Eu son o pan da vida. O pan descendido do ceo. ESCENDER DO CEO: designa a Xesús en relación con Deus Pai e a súa misión de levar a humanidade a Deus. Pola Eucaristía inaugúranse as nosas relacións con Xesús.

É neste Sacramento onde mellor se percibe o vinculo Xesús-Pai:
· En Xesús, Deus asume figura humana e os humanos podemos coñecelo nel.
· Coñecer a Deus: Non de oídas senón por experiencia persoal.
· Celebrar a Eucaristía, posúe os sinais auténticos do coñecemento e do amor que unen: Pai-Fillo e nós-Fillo.
· O pan pasa de: Pan-persoa ao Pan eucarístico. Xesús é o Pan que nos pon en comuñón con Deus.

Se alguén come deste Pan, vivirá para sempre. E o Pan que eu darei, é a miña carne, para a vida do mundo. Misterio da fe. “Meu Señor e meu Deus”. Tamén vós vos queredes ir? A resposta é persoal e non é unha pregunta superficial. Está en xogo a vida, na que hai intres decisivos. Respondeulle Simón Pedro: Señor, e onda quen imos ir? Ti tes palabras de vida eterna. Nós cremos e recoñecemos que ti es o Santo de Deus.


Preguntas para reflexionar

1- Ver: Repasa tantas situacións na vida: Inquedanzas cruciais, interpelantes, arriscadas? Sacar adiante os fillos. Superar perdas tan queridas? Crer na palabra, no amor do outro/a? Prestar o que a ti che fai falta? Manter as promesas: bautismal, matrimonial, sacerdotal, etc.?

2- Xulgar: Xesús esixe ser aceptado como PAN DE VIDA, baixado do ceu. A reposta é realmente vital, desacougante, primordial, transcendente. Pero Xesús non nos deixa no abismo.

3- Actuar: E aquí ven outro risco: que creades naquel a quen El mandou. O que Deus espera de nós: a fe na revelación do Pai en Cristo. Fiarse. Confiar.


Oración

Mi Padre es quien os da verdadero Pan del cielo: Tú eres, Señor, el Pan de Vida / Quien come de este pan, vivirá eternamente / Aquel que venga a mí, no padecerá más hambre / Mi carne es el manjar y mi sangre la bebida. Amén